Afholdte undervisingsseminarer

2017
Foråret 2017:
Experiments in learning design thinking: Creating space for creativity and continuity in design education

2016
Efteråret 2016: DTU's 5. Undervisningsbiennale
Foråret 2016: Learning by Failing / Learning by Succeeding

2015
Efteråret 2015: Educating Engineers for the Future - Solving Engineering Dilemmas with Innovation as a Context for Teaching
Foråret 2015: Effective Active Learning Evironments

2014
Efteråret 2014: DTU's 4. undervisningsbiennale om god undervisningspraksis i ingeniøruddannelserne
Foråret 2014:
Time-efficient teaching with improved learning outcome

2013
Efteråret 2013:
Vejledning af studerende – fra bachelor- til ph.d.-niveau
Foråret 2013:
Studie- og læringsmiljø

2012
Efteråret 2012: DTU's 3. undervisningsbiennale: Scholarship of Teaching & Learning - God undervisningspraksis i ingeniøruddannelserne
Foråret 2012:
Hvordan møder vi de nye studerende på første studieår og på kandidatuddannelserne?

2011
Efteråret 2011: Projektarbejde, praktik og speciale
Foråret 2011: Bæredygtighed i undervisningen på DTU

2010
Efteråret 2010:
DTU's 2. undervisningsbiennale om god undervisningspraksis i ingeniøruddannelserne
Foråret 2010: Grøn dyst - Bæredygtighed i undervisningen på DTU

2009
Efteråret 2009:
De nye studerende efter gymnasiereformen
Foråret 2009: Eksamen og eksamensformer

2008
Efteråret 2008:
DTU's 1. undervisningsbiennale om god undervisningspraksis i ingeniøruddannelserne  
Foråret 2008: Ingeniørstudiet i en Google-tid

2007
Efteråret 2007: Nye muligheder i undervisningen ved DTU efter fusionen
Foråret 2007: Fra kompetencebeskrivelse til realisering

2006
Efteråret 2006: Veje til bedre kurser
Foråret 2006: University teaching in a multicultural and global world



http://www.learninglab.dtu.dk/seminarer/afholdte-undervisningsseminarer
17 NOVEMBER 2017